Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

baru masuk minggu pertama cuti sekolah...anak jate aku dah merungut bosan...dah pandai sekarang ni complain....katanya xde pape kat umah...aku pon tak paham ape yang dia nak...suruh tengok tv pon...dok bising bosan gak...mungkin citer yang sama je...asyik diulang2...tu yang buat Danish tak berapa berminat...suruh tido...dia jawab kan baru bangun tido...adoii..tak tau nak suruh buat ape lagi...last2 aku biarkan aje dia mengamuk sorang2...kang kalo aku layan...aku plak yang masuk antu...tak pasal2 dapat pekdah...actually aku pon bosan gak...rasa gak nak pegi cuti2 mesia...tapi bila dipikir balik...time cuti sekolah ni...memang cari nahas kalo pegi bercuti...semua rege double...tu yang buat aku xde mood nak menggoggle...cari info2 yang best ...w/pon my ayang suruh...lagi pon aku rasa macam sama je semua tempat percutian..xde yang menarik minda aku...takat nak mandi pool...nak tido kat hotel...baik lagi dok umah...dari dok membazir....lain ler kalo duit tu setinggi langit...lagi pon banyak benda yang perlu pertimbangan....so aku kenalah berpikiran waras...even kekadang rasa gak nak meroyan...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...