Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

aku baru je balik makan sate...actually plan asal nak try kat satu kedai western kat area kajang je...coz my ayang ade terbaca kat forum...tup2 bila sampai destinasinya...gelap gulita....hampagas sungguh aiihhh...dan mungkin gak kedai dah tak wujud lagi....so kami pon terus ler menghala ke bangi...saje jalan2...lagi pon dah lama aku tak merempit waktu malam...hehe...maklum ler jelah sejak2 Danish start masuk tadika...ni kurang ler masa derats belah malam....bukan ape anak2 aku ni kalo naik je keta waktu malam...mudah sangat nak lena...padehal blom kuar ke jalan besar lagi...tu yang aku cam malas sikit....pastu kalo dah sampai destinasi tu....nak kejut satu hal...mula nak meragam tak tentu hala...so seblom aku meroyan baik dok umah je...berbalik citer asal...masa on d way tu...my ayang suruh aku tengok2 kedai Sate Baung....dia kata ramai yang rekomen....tetiba je nampak sign board...terus parking...aku pon dah malas nak mencari kedai lain...so kitaorang try ler makan kat situ...orang pon tak ramai sangat...yang buleh aku komen pasal sate tu...kuah kacang dia best..sama cam kat kelate...sate daging tak ler lembut mane...tapi still buleh makan ler...sate ayam ok...rege sate 70sen secucuk...pastu aku ade order gak nasik goreng cina untuk Danish...sedap gak ler...lulus ler ditekak aku...cuma servis dia agak kelam kelibut sikit...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...