Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

petang semalam aku anak beranak g try makan kat hayaki kajang....kat kota bharu ade je kedai ni...tapi tak pernah ler plak aku g try tiap kali balik....tak tau bakpo....mungkin sebab banyak lagi tempat hok sedap....tu yang tak berapa heran sangat ngan kopitiam ni.....kalo dok k.l ni....bunyi je kedai masakan kelate....deras jah nak try....actually kat kajang ni baru je bukak...kalo dulu bangunan ni econsave...pastu tutup dan diperbaharui....dan kini nama dia ostia mall....dekat je ngan kpj kajang....ni lah menu nya...ade 1set nasi + air....

aku order set nasi lemak ayam goreng.......rasa sedap...mace nasik lemak kat kelate....kena ngan tekak aku...hahha..memula order aku share ngan Danish....takut tak sedap membazir plak....alih2 sedap ler plak....order 1set lagi...hehhe.....my ayang order set nasik kukus....aku tak try pon nasik kukus...nampak my ayang makan sedap je...kesimpulan nya boleh ler datang lagi....nasib baik dekat je...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...