Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ini kira kesinambungan entry yang pagi tadi....memang aku tak senang duduk ari ni...bila aku bagitau my ayang....dia cakap xde pape lah...aku plak yang lebih2...bila lihat Danish turun dari van...lega ati aku...w/pon seblom tu aku ade tepon kat tadika strawberry....just bertanya sama ade Danish dah balik ke blom....coz waktu tu dah kul 2.15....kalo dihitung sepatutnya dah sampai....rasa nak tercabut jantung dibuatnya....tunggu punya tunggu...lam kul 2.40...baru ler terpacul upe van kat depan umah aku...dan upe2nya...Danish adelah yang second last turun....agak2 nya macam mane lah perasan seorang ibu yang hilang anak?...tak dapat aku bayangkan....mintak dijauhkan ler...balik citer pasal Danish...turun je dari van...terus bercerita pasal pegi tengok aeroplane....excited sungguh anak jate aku ni...dah tu buleh plak dia tanya bila nak pegi lagi....agaknya seronok kot...dapat tengok aeroplane....selama ni dok tengok dari jauh je....asal dengar je bunyi kapal terbang...terus mendongak ke langit...tapi ari ni dapat tengok depan mata...pastu siap bergambo lagi ngan kawan2...balik dari lawatan tu...teachers bawak semua students pegi makan Mc Donald....dapat free gift lagi...blom sempat mummy ambik kamera..dah terburai segala isi free gift...tak sabar sungguh aiiih anak jate aku ni...so x dapat ler nak snap untuk kenangan....






0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...