Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

sejak 2,3 ari lepas...blogspot ni bermasalah....usah kata nak tulis entry baru....nak bukak kat dashboard pon tak leh.....jenuh dok try...tapi still kuar error....pastu aku pon dah ilang mood nak try...dan sangka ku hanya blog aku yang tak leh nakbukak...upenya semua blogspot bermasalah...tu pon member FB aku yang bagitau....dan ari ni semuanya dah ok....actuallly aku xdok keje nak buat...nak tengok tv semuanya dah ade penontonnya...tu yang dok merapu kat sini...lagi pon ari ni aku cuti masak....coz my ayang nak bawak aku & my kiddos pegi makan kat satu tempat...hopefully ianya tidak mengecewakan....nanti malam aku buat enrty pasal tempat yang kita orang pegi yek...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...