Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari ni Danish start exam...untuk first semester....dan untuk ari ni subjek English & Maths....esok plak untuk subject B.M & Mandarin....last paper pade 18/5 subjek Science....waktu aku jemput dia....terus ler aku menanyakan tentang exam.....Danish cakap ok je & dapat jawab semuanya...alhamdulilah....harap2nya untuk esok dan seterusnya pon dia dapat jawab ngan betul....dan setelah sekian lama dok naik van....tetiba je pagi tadi lepas breakfast...Danish suruh aku antar ambik dia....dan untuk esok gak.....aku pon tanya ler nape tak nak naik van...tak best ke...jawapan dia sebab ari ni ngan esok ade exam...ternganga aku kejap...untuk sehari dua buleh ler ngantar ngambik....tapi itulah sejak kebelangan ni...kesian plak aku tengok Danish...bila balik je sekolah...mesti berpeluh2...maklum ler naik van bukan ade air cond...dah tu plak dok berhimpit2...pernah gak dia komplen kat aku....panas lah naik van...sempit ler...tapi aku diam kan aje...kang kalo aku lebih2...lain plak jadinya...tau2 ajelah budak cerdik pandai ni...susah nak bawak bincang...ade je idea bernas dia...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...