Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ni aku nak citer psl tempat yang my ayang bawak ...actually seblom ni dah pernah pegi(aroma ikan bakar)...tapi tak kesampaian...sila refer entry lepas...so ari ni my ayang ajak pegi lagi sekali...aku pon tingin gak nak try...coz bila akutbaca komen pasal kedai ni....ramai yang kata sedap giler...tapi ari ni aku kuar umah lebih awal....lam kul 2++...sampai lam kul 4....orang pon tak ramai mane...senang nak pilih tempat....menu kami ikan siakap 3rasa...butter prawn...sotong goreng tepung...kepah masak sambal...tomyam campur....regenya 93hengget....so ini komen aku...harga agak mahal...masakan tak sedap langsung...servis lambat macam orang tak nak berniaga...ini kira first and the last time aku jejak kaki kat kedai ni...aku pon heran gak ngan manusia yang cakap kedai ni best & murah....nyesal plak bila pegi jejauh...hasilnya amat mengecewakan...so lepas ni tak leh terpedaya ngan komen2 manusia yang takde anak tekak...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...