Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ini kira entry yang pertama d bulan june...saje nak bercerita pasal anak2 jate kesayangan aku...loni celik je mata inilah keje 2 beradik ni...

bukan khusyuk lagi menengok tv...tak sedar tu mummy dok ambik snap gambo dia orang...kalo seblom ni Danish tak sempat nak layan citer cartoon pepagi...coz dok bersiap nak school...tapi sekarang ni kan school holiday....so buleh ler dok melanguk depan tv.....Darwish x payah citer ler...ketika aku sibuk dok urus si abang nak pegi school...aku umpan je ngan on je tv channel ntv7...kan every day ade citer HI-5....so buleh ler aku buat keje ngan tenang...kalo tak dok kalut ngan peel dia yang macam2....dan sila abaikan persekitaran...bukan aku tak cuba kemas...tapi kalo dikemaskan...tak sampai sejam dah jadi macam kapal pecah lagi....so ngan rela ati aku biarkan...hinggalah aku rasa macam dah terlalu sakit mata menengoknya...barulah aku membebel...suruh 2 beradik ni tolong kemaskan...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...