Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari ni ari yang sangat bermakna buat semua ibu2 di dunia....termasuk gak ler aku yang kena tempiasnya...w/pon my kiddos tu kecik lagi...and takde sambutan...tapi pada aku cukup lah ngan sekeping card yang Danish buat kat school...ari jumaat lagi dia dah tunjukkan card tu kat aku...katanya untuk ari ibu...inilah cardnya....



dari dalam



w/pon tak selawa dan sehebat orang lain...tapi inilah hasil usaha Danish...aku amat2 menghargainya...
then semalam bila my ayang tanya sape ibu...ngan yakinnya dia jawab mummy lah....sape lagi...wah terharu sungguh aiiih...dan pagi tadi bila bangun je dari tido...terus dia cakap kat adik ari ni ari ibu...dan adik seolah2 faham je ngan ape yang dikatakan oleh abang...kalo seblom ni(thn2 lepas)Danish tak tau pon ape erti ari ibu...tapi ari ni Danish amat2 membanggakan aku as his mummy....dan yang bestnya mak tok kat kampung pon dapat wish dari Danish....sibuk dok suruh aku tepon...begitulah hebatnya penangan ari ibu....to my mama-Puan Sabariah Mohammad...selamat ari ibu...moga terus dipanjangkan usia dan diberikan kesihtan yang baik...agar aku dapat terus merasai masakan yang best dan menjadi penasihat terbaik untuk aku...dan tak lupa jugak untuk arwah ibu mertua aku..Puan Khadijah Ahmad....semoga dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama golongan yang beriman...amin...w/pon aku tak sempat mengenalinya...tapi melalui cerita aku tau dia seorang ibu yang terbaik....kerana berjaya mendidik kesemua anak2nya menjadi insan yang berguna...even dia bukanlah sorang yang berpelajaran...moga2 aku pon boleh jadi ibu yang terbaik gak...amin...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...