Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

dah lama aku tak citer pasal jjcm ni...so ari ni aku nak kongsi satu tempat yang baik punya...ari jumaat lepas my ayang ajak g makan steamboat...aku ape lagi wajib setuju je...Restoran Planet Ikan Bakar & BBQ Steamboat....kedai ni area taman melawati....harga dia dewasa rm26.90..kanak2 rm12.90....kalo tak silap sekarang hingga bulan feb...dia ade buat YES...so dapat ler murah sikit...


waktu aku sampai dekat2 kul 5....still lagi banyak meja kosong....so senang ler buleh pilih nak duduk memane...tapi kalo korang nak g seblah malam...better tepon dulu untuk booking.....senang so xde lah tertunggu2...actually kedai ni start kul 2ptg-1pg...so tengahari pon dah ade steamboat...nasik campur pon ade gak....pilihan ditangan anda...ni sebahagian dari menu steamboat...banyak sebenarnya...dari ujung ke ujung....gambo ni pon aku pinjam dari fb kedai ni....


seronok gak sekali sekala....makan camni....buleh rasa semua....banyak pilihan...memang berbaloi ler...pastu plak kedai ni jenis santai....kalo korang nak duduk berjam2 pon diorang tak halau nya....mulanya my ayang cadang nak lepak kat situ sampai kul 9 mlm...tapi disebabkan hero2 idaman malaya aku ni...dah panas punggung...so terpaksa lah balik....nilah meja kita orang...siap ade kusyen lagi....sori ler model yang ni "payoh kecek kira" sikit....suruh senyum pon malas...aihh anak sapo ler ni...

 ni baru permulaan....amik serba sikit...nk try yang mane best....skali bila masak....masing2 teruja...tak menang tangan aku dibuatnya....sudah my ayang ler terpaksa ulang alik amik makanan....aku seperti biasa penunggu meja terhormat...hahha...

gambo tuan tanah & si debab yang lasak...
dah tu je citer aku untuk ari ni....esok2 aku hapdate lagi yek....


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...