Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

2minggu lepas aku ade citer yang Danish ade first semester exam...dan ari ni Danish ade bawak balik kertas exam....memang aku agak terkejut..bila tengok result dia....alhamdulillah...semua subject dapat 90% ke atas...gembira tak terkata aku...hampir2 menitik air mata aku....sungguh aku tak sangka...Danish dapat capai keputusan yang begitu bagus sekali...ini perbualan antara aku & Danish


aku:hebat ler abang...dapat markah tinggi...


Danish:tersenyum..dan tanya lagi...abang pandai kan?...


aku:mesti lah pandai...abang kn anak mummy ngan daddy...


Danish:abang dapat banyak star...buleh kita pegi percutian?


aku:terdiam jap mencari jawapan yang terbaik...


:nantilah kita tanya daddy dulu yek...


barulah aku teringat...seblom exam ari tu aku ade cakap ngan Danish...kalo dia dapat jawap semua soklan exam ngan betul...mummy akan bagi hadiah...tapi waktu tu Danish cakap yang dia nak pegi percutian...so usul ni akan aku bincang ngan my ayang dulu...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...