Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

tadi waktu aku dok berbual ngan my ayang....pasal nak lunch kat mane....tetiba my ayang cakap yang dia tak nak makan ...nak diet ler katakan...pastu dia bagi satu idea yang tak payah lunch tapi kita dinner je nanti....aku ok je...lagi pon pagi tadi dah breakfast nasi belauk @ bangi...so kenyang ler gak...tapi risau gak takut Danish lapar...w/pon dia makan nasik gak pagi tadi...mujur jugak aku beli banyak kuih...so sampai ke petang ler Danish dok makan kuih ngan minum air milo....kesian Danish....lepas Asar terus kita orang siap nak kuar makan...my ayang nak ajak makan kat kampung baru....nama kedai tu Anwar Seafood....berpusing gak ler nak cari kedai tu...coz kali terakhir my ayang pegi makan kat situ..5years ago...mula aku risau gak...yelah jangka masa yang agak lama...silap2 kedai tu pon dah tak wujud....tapi my ayang kata dia ade carik kat internet...katanya masih ade orang yang mengomen pasal kedai tu...lega sikit ati aku...sesampai je depan kedai...orang pon xde lagi...mungkin masih awal kul 6 lebih gitu....tapi kami terus je order...dan menu untuk ari ni ikan siakap 3rasa, lala masak pedas, sotong goreng tepung, tomyam campur, kerabu mangga &daging masak merah plus air fresh orange 2 & 1 teh o ais(kesukaan Danish)...banyak giler kita orang order...tapi jangan salah sangka plak semua untuk sorang makan...dan rege untuk makanan di atas hanya RM58...murah je...dan semestinya sedap bangat...memang sapu bersih ler....tak rugi mencuba...even waktu memula aku masuk kedai ni...agak jakun sikit...maklum ler deco kedai dia tersangat ler simple...tapi ape ade ngan deco??....tak gitu?....dan macam biasalah gambo makan2 tu takde...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...