Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari ni ade parents' day...so memang wajib ler aku pegi...untuk tahu segala perkembangan Danish sewaktu di sekolah...so aku pegi awal sikit coz lepas tu nak kena pegi bank plak...sampai2 terus jumpa ngan class teacher Danish...teacher Sham....alhamdulillah...banyak perkembangan...dan kini Danish dah boleh membaca....dan untuk first semester ni...Danish dapat no 6 dalam kelas dia...pada aku pencapaian dia amat membanggakan...menurut kata cikgu dia...Danish akan bertanya kalo dia tak tau...oklah tu...perangai Danish pon ade perubahan gak...kalo memula masuk sekolah...dia langsung tak berkomunikasi ngan kawan2...dan kalo ngan cikgu tanya pon dia just diam je...sekarang ni dah mula pandai berinteraksi ngan cikgu2 & kawan2...aku memang dah tau peel Danish ni....dia jenis susah mesra ngan orang yang dia tak kenal...kategori lambat nak panas minyak...dari segi pelajaran plak...english dia amat lah ok...cth kalo suruh dia kira 1-10 dalam B.M...mesti tunggang terbalik...tapi kalo dalam B.I...laju je dia kira 1-30...cuma dari segi penulisan untuk Mandarin...kena baiki lagi...agak tak lawa tulisannya...dan untuk mewarna pon tak berapa ok...tak kisah ler..janji Danish pandai membaca..mengira..menulis...itu yang lebih penting...so lepas je school break ni...akan bermulanya second semester...yang mane menurut teacher sham..agak susah sikit...kena struggle lagi...insya allah...aku yakin Danish mampu lakukan...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...