Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

pagi tadi aku and my ayang bawak Danish & Darwish tengok citer kungfu panda 2...kat TGV alamanda...Danish yang beria nak tengok citer tu...coz kat tv kan selalu ade promo...tu yang aku & my ayang layankan aje...lagi pon sebagai hadiah untuk Danish lulus exam....mujur gak ler my ayang book online...kalo tak jenuh nak beratur beli tiket...dan ari ni berlaku kekalutan sikit...coz waktu kita orang kuar nak pegi alamanda...tapi seblom tu singgah isi minyak dulu...tetiba my ayang dapat call dari jiran seblah umah...katanya gate umah aku terbukak seblah...adoii...terus pecut balik umah...settle ape yang patut...tengok jam dah kul 12.30...sedangkan tiket wayang kul 1...mujur gak sempat...kalo tak mau ngamuk anak jate aku sorang ni...memula masuk lam panggung anak2 jate aku agak jakun sikit....tambah2 Darwish...yang nampak ketakutan ngan keadaan gelap....ingat nak bergambo...skali aku terlupa bawak camera...tapi adelah amik guna phone my ayang....nantilah akan aku usahakan upload gambo tu kat sini...itu pon kalo nampak ok...baru je citer bermula...Darwish terlena...bagus gak...kalo tak mau aku dok kuar masuk...bila dah sejam berlalu...Danish cakap dia lapar...sejuk ler...my ayang pujuk abis citer kita pegi makan roti boy...oklah untuk beberapa minit...pastu mula tanya bila citer nak abis...dekat2 citer nak abis barulah Darwish bangun...mujur gak dia dok diam je...kuar panggung kita orang terus ke Roti boy...layan Danish & Darwish makan jap...lepas tu terus balik..coz malam nanti nak kuar lagi..nak try makan kat satu tempat area melawati...




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...