Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

last week aku balik kg...mujur gak anak2 jate aku tak berpeel sewaktu lam perjalanan...si abang macam biasa dok depan...while si adik plak dok lam car seat...w/pon aku kuar dari umah kul 5pg...masing2 layan tido....cuma dah dekat nak sampai...barulah Danish bising2...dok cakap lamanya..jauhnya umah maktok...aku ngan my ayang diam jelah...last2 bila dia nampak jalan masuk umah my mama....barulah dia tersenyum...sambil2 tu aku balik jenguk my papa yang tak berapa sihat...selain my ayang nak beli sambal daging(serunding)dan macam2 lagi....untuk bekalan bulan posa.....seronok sangat buleh makanan pior kelate...macam2 aku and my ayang bantai makan...melepas gian...maklumlah dok jauh...kalo ler k.l ngan kelate tu dekat je...macam nak pegi p.d ke...memang 2minggu skali aku balik.... nak kata kat k.l ni xde makanan kelate...ade tapi gak rasanya tak sedap...dah ler regenya mahal...tu yang buat aku hangen satu badan...sempat ronda2 kat bandar k.b...ade ler shopping sikit...ari jumaat plak balik kg daddy...tapi balik kali ni Danish cakap tak best tak seronok...yelah slalunya dia yang conquer tv...tapi kali ni aku cakap umah maktok takde astro....sementelah ayah su(adik aku)takde...kalo tak ayah su dia yang dok layan karenah Danish....hinggakan dia tanya ayah su tak balik sekolah lagi ke?....nak tergelak pon ade...kesian pon ade...asyik cakap bosan2....then bila tanya nanti nak balik lagi tak umah tok...laju je dia jawab tak nak ler....bertuah punya budak....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...