Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

kejap je kan...dah 15 ari kita berpuasa...dan selama tu baru 2kali makan kat luar...selebihnya aku masak sendiri...kekadang rasa macam bosan...coz ari2 kena pikir nak masak lauk ape...pening pala...tapi tulah kalo nak beli kat bazar ramadhan nampak macam tak menarik minat je...walhal banyak lauk yang dijual...entah ler belalang...last2 aku masak gak yang sedap...tentang persiapan raya..xde lah berbelanja lebih sangat...kalo tahun lepas tema warna biru...untuk this year warna merah...baju my kiddo pon dah beli...begitu gak baju aku and my ayang...semuanya dah tersedia...hanya tunggu masa untuk pakai...actually aku tak sabar nak balik kg...bestnya kan dapat makan masakan air tangan mama...macam terbau2 je...betapa nikmatnya....alahai cepat ler wahai masa berjalan...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...