Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari ni memang menguji ketahanan mindaku...ape taknya Danish main bedak...mulanya aku ingat dia pakai kat muka je...so aku tak kisah sangat...tapi bila aku naik kat atas....alangkah terkejut beruk aku dibuatnya....upenya bukan pakai takat muka ,badan je...tapi tv,cabinet tv,lantai semuanya disapu bedak.....abis satu botol bedak dikerjakannya....aku yang geram bagai masuk antu rasanya...ape lagi hinggap ler hanger kat badan Danish...kesian memang kesian tapi kalo aku tak ajar dia...nanti makin naik lemak berkrim anak bertuah aku tu.....tapi aku xdelah pukul teruk sangat...hanya untuk pengajaran....dalam2 dok nangis sempat cakap danish minta maaf....kalo seblom aku just ugut je nak hanger dia...tu yang dia ingat aku takkan pukul betul2...dah bertambah satu keje untuk aku...adoiii...penat sungguh...mane nak layan si adik lagi yang makin melasak...sekarang ni makin menjadi perangai Danish ni....suka sangat buat perkara diluar jangkaan aku...ade2 je idea dalam kepala otak dia...tapi kata mama aku...budak cerdik memang begitu...otak sentiasa berpikir...maka terjadilah macam2 experiment...memang aku akui tuhan bagi aku anak2 yang cerdik pada aku w/pon aku tak ler cerdik mane....alhamdulillah anugerah tuhan...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...