Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

buat sekian kalinya...ramadhan datang lagi...dan kali ni merupakan tahun ke5 aku berpuasa sebagai isteri dan ibu...dan seperti biasa...menu berbuka dan bersahur semuanya dah disenaraikan....yang penting ianya direquest oleh my ayang....aku cuma tinggal masak je...tapi kalo nak dikira tahun2 seblomnya pada aku tahun ni agak mencabar sikit....mane taknya aku ade dua hero kecik yang tak cukup hebatnya...macam Danish tu aku tak berapa pening sangat....coz dia dah besar...pandai urus diri sendiri...tapi bila datang angin monsun barat daya...sakit gak kepala aku dibuatnya...Darwish plak sekarang ni makin melasak...tambah2 lagi bila tengok semua dok berkumpul kat meja makan...mula ler dia bising...loni dia dah tak nak disuap....nak makan sendiri...macam budak2 besar....tapi akhirnya bersepah....entah berapa butir nasik yang masuk lam mulut pon aku tak tau...tapi ok gak ler tak payah aku bergilir makan ngan my ayang....semalam aku ajak danish puasa sama....tapi tau jelah sikap Danish yang suka bertanya....mulanya danish hanya bertanya puasa tu ape?...aku pon cakap ler puasa tu tak buleh makan minum…kena tunggu malam baru boleh makan…so aku cakap ler jom puasa sama nga mummy daddy...cepat je dia jawab tak nak…balasnya lagi nanti lapar…nanti sakit perut kalo tak makan..bertuah punya anak..dan ku mengharap ramadhan kali ini penuh keberkatan untuk aku sekeluarga....amin...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...