Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

alhamdulillah..dah masuk ari ke 4 berpuasa...so far oklah w/pon ianya amat memenatkan dan meletihkan...biasalah bila ade anak kecik...tapi aku still lagi meneruskan misi memasak...lauk yang simple2 je...yang pasti tiada pembaziran...my ayang just singgah kat bazar ramadhan untuk beli air or kuih...bukan tak nak beli lauk pauk tapi aku rasa yang aku masak lagi sedap...wah puji diri sendiri...betul ape...kalo macam kat kelate tu kita dah tau mane tempat yang best...tapi macam kat k.l ni...ari ni kita beli sedap...esok beli lagi sekali dah bertukar rasa tak sedap...macam angin bertiup plak...tak naya namanya tu...sebab tu lah aku pikir penat macam mane pon aku baik masak sendiri...takat dua lauk tu apelah sangat...hati tak sakit..dosa kering pon tak dapat...mujur gak my ayang ni jenis yang tak berlagu pasal makan...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...