Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari ni Darwish dah 11bulan...makin cerdik orangnya...makin nakal....makin suka menguji kesabaran mummy....kekadang mummy pon geram gak ngan kelasakkan anak2 mummy...tapi dah nama pon budak....segalanya nak diexplore....tu blom lagi kalo Darwish ikut ape yang Danish buat...pening pala mummy dibuatnya...dan bila mummy marah pandai plak dia buat2 menangis....nak tagih simpati konon...panjang sungguh akal dia...sekarang ni Darwish suka sangat bangun berdiri....dan kalo berpegang pada sofa ke coffee table ke....mesti dia akan berjalan...tak kisah ler berpaut pada pape pon...janji dia buleh meniti...hinggakan aku risau takut dia tersadung...yelah dia blom lagi dapat lesen"L".....tapi anak2 aku baik Danish or Darwish tak pernah rasa takut untuk mencuba...mungkin sebab aku slalu cakap anak daddy mesti berani..mesti kuat...yelah kalo tanya Danish mesti dia cakap yang dia and adik anak daddy...so tulah caranya nak psiko anak2 aku...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...