Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

secara kebetulan adik aku yang bongsu dok study kat uniten phg datang umah...saje nak jalan2...mulanya ingat datang sorang tapi rupanya berteman....so pepagi seblom subuh my ayang dah pegi ambik diorang kat stesen bas bukit jalil...sampai kat umah aku suruh dia rehat...sementelah aku keluar jap pegi karnival...dalam kul 10 aku pon balik umah...sambil borak2 my ayang tanya ade plan nak pegi jalan2 ke?...masing2 jawap tak tau...bincang punya bincang...akhirnya aku decide bawak budak berdua tu ke alamanda...tapi seblom tu singgah kat terminal kajang...untuk beli tiket...coz adik aku ngan member dia dah nak balik esok(ari ahad)....lepas tu teus menuju ke putrajaya....sampai kat sane terserempak plak ngan my cousin(auntie ju& family)....borak2 kejap lepas tu masing2 bawak haluan sendiri....aku and my ayang sempat shopping kat parkson...dah ade sales...sambar ape yang patut...lepas tu kita orang lunch kat pizza hut...tapi waktu makan2 tu Darwish baru je lena dalam stroller...lama gak ler dia tido...sampai aku angkat kuar dari stroller pon masih lena...dalam kul 4+ aku tiba kat umah...cadangnnya malam nanti nak pegi I-CITY...tapi tak tau camne...coz sekarang pon semua nampak kepenatan...


inilah adik bongsu aku...wif his awek...

my family(Darwish tido saat ni)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...