Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

entah nape ari ni aku malas sangat nak masuk dapur....malas tahap dewa....macam bosan pon ade...so lam kul11pg aku pon msg ler kat my ayang....inform dia yang aku tak masak...then dia tanya bukak posa nak makan ape...or aku nak suruh dia singgah kat bazar ramadhan...aku cakap tak payah and terus suggest makan pizza hut...nasib baik my ayang setuju je ngan idea aku...then my ayang suruh aku pikir nak beli pizza jenis ape...aku pon ngan senang hati surf kat internet...tengok punya tengok...aku decide beli pizza super supreme(saiz large)...thai seafood(size regular)...2sup..1garlic bread...sahur pon makan pizza...memang giler pemalas aku ni kan...walhal aku ni tak keje...tapi nasib baik ler dapat asben macam my ayang...main ikut je idea bini yang entah hape2...thanks ayang...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...