Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

petang semalam sedang berborak2 ngan my ayang...tetiba je dia tanya nape lama aku tak hapdate blog...aku terdiam kejap...lama sangat ke?...rasa baru je upload...bila aku check balik...yelah dah masuk bulan ogos dah pon...patut ler...satu entry pon aku tak publish...aku hanya tersenyum...dan bila aku cakap kat my ayang...macam ler dia baca blog tu...dan2 dia kata dia silent readers yang setia...tak pernah tertinggal walau satu entry pon...terharu aku dibuatnya...kekadang aku bukan sengaja tak nak tulis citer tapi aku rasa macam tak berapa menarik untuk dibaca semua orang....ade ke orang lain yang baca blog aku ni...haha...perasan seketika...dan next week semua umat islam akan start berpuasa...same goes to me...harap2nya semua akan berjalan ngan lancar...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...