Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....


petang tadi aku bukak posa kat PNB Park....wif my SIL....ni first time aku jejak kaki kat hotel tu...sesampai je aku terus naik ke tingkat 39...coz dah masuk waktu berbuka...memang exclusive giler tempat dia...tak crowded...makanan dia memang banyak giler...macam2 ade...semua makanan dia kami try....bak kata my SIL kena try semua kalo tak rugi...yelah bukan senang nak pegi makan kat tempat macam tu....bayangkanlah RM 100 per head....kalo kena kuar duit sendiri....memang aku and my ayang tak jejak kaki...tapi disebabkan ade yang belanja...join je lah...dah nama rezeki....tak gitu??.....kat luar plak buleh tengok pemandangan satu K.L...sempat bergambo lagi...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...