Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

sejak kelmarin aku dok usha baju2 kurung yang dijual online...mane lah tau buleh buat beraya nanti....memula jumpa satu website je...pastu dok godek2 laptop...jumpa ler beberapa lagi website....memang aku agak tergoda gak ler ngan baju yang lawa2 tu...kelabu mata dibuatnya...tapi regenya agak lawa lah jugak...sepasang baju kurung beratusan hengget(150 ke ats)...kalo ikut ati+ pikiran tak waras nak je aku beli...tapi tulah bila dpikir berkali2....jawabnya tak mungkin lah...lagi pon aku full time housewife...memang tak berbaloi ler...takat dok umah je....layan kanak2 ribena...nak pakai baju yang mahal gitu....melainkan aku ni wanita bekerjaya...barulah ngam...tapi tak salah kalo aku sekadar tengok sambil cuci mata je kan...tunggulah kot2 nanti aku dapat duit terpijak...barulah buleh borong baju2 tu...ayat sekadar penyedap ati...haha...tapi ade ke duit terpijak??....



1 comments:

ala jgn ckp centu, sesekali nk pakai yg mahal salkan berbaloi apa salahnya. nama pun raya kan... :D pm me utk dicuss price in detail meh... serious ni. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...