Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

turun je dari van sekolah...aku tengok muka Danish monyok je...dan seperti biasa dia bercerita ape yang dia belajar kat sekolah...masuk je lam umah dia cakap ade homework...bukak beg and tunjuk buku yang dia kena siapkan...tapi aku rasa lain macam je...sentuh badan dia...ya allah panasnya...aku ajak makan tapi mungkin xde selera...so aku bagi jelah dia makan ubat dulu...pastu buatkan susu untuk dia...memang nampak sangat yang dia tak larat...tapi dalam2 kepenatan tu x lupa dia pasal homework...bagus sungguh anak jate aku...so aku pon cakap kat dia rehat dulu...kalo nak sleep pon xpe...nanti petang2 sikit kita buatlah homework tu...dah tu bila ajak dok kat bawah...tak nak..tetap gak nak dok atas...sudahnya mummy ler terpaksa naik turun tangga...adoiii anak bertuah sungguh...si adik plak jealous kemain...mummy sibuk dok layan si abang...boleh plak dia melalak tentu pasal...agaknya dia nampak aku dok pegang & usap kepala Danish je...

kena tuam ngan towel..



deman pon still lagi layan citer2 cartoon...harap2 cepat kebah ler demamnya...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...