Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari ni Dansih tingin nak makan mee sup....agaknya dah bosan kot ari2 dok makan nasik...so aku pon ikutkan aje...bukan selalu makan maggi ni....lagi pon tak susah mane...main campak2 dah siap...mulanya aku ingat nak guna bihun je...tetiba Danish kata dia nak makan maggi sup...nasib baik ade maggi...tapi kalo aku masak untuk kekanak ribena...memang aku tak guna perencah pon...bahaya untuk kesihatan...Danish memang suka kalo sup2 ni...bukan takat maggi je...tapi kuah sup pon dihirup sampai licin...dah tu plak bertambah2 dia makan...Darwish ni lain plak stlye dia makan...dia jenis yang makan lauk je lebih...magginya tak banyak mane...




inilah gelagat anak2 jate aku...menikmati lunch yang tak seberapa...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...