Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari ni my ayang cuti...saje nak ngabiskan cuti yang ade 3 or 4 ari....itu pon setelah ditolak cuti untuk ari raya....memang dari awal kami dah plan nak g survey baju raya kat jalan TAR....mane lah tau kot2 ade yang murah dan pastinya lawa...lepas ambik Danish dari tadika...terus ke destinasi pertama yang dirancang...iaitu gerai ikan bakar tanglin....kawan my ayang ade cakap yang tempat ni sedap...so kami pon try ler....pade aku tak ler sedap sangat sampai juling mata lepas makan...dah ler tu mahal plak...lepas tu baru ke jalan TAR...lagi pon seblom ni aku ade tengok2 baju yang dijual online...tapi takut plak kalo terus beli online....nanti indah khabar dari rupa...susah plak aku jadinya...kalo rege 50 riya xpo jugak..ni harga 100++.....memang kena pikir berlapis2 ler...so my ayang suggest pegi jalan TAR...aku ngikut je...coz inilah kali pertama aku menjelajah kat jln TAR...seblom ni just lalu je...tak pernah singgah...tapi aku ade gak cari2 info kat internet...kot2 ade yang rekomen kedai yang ok...so kami pon singgah ler Semua House...ade banyak gak kedai baju yang ok2...tapi dari segi rege tu yang tak berapa ok...yang paling murah after less 197 hengget....lepas dari satu kedai ke satu kedai aku teroka....akhirnya kami kuar ngan tangan kosong....w/pon ade gak ler yang aku berkenan...masuk Sogo jap...coz parking kat lam Sogo....sempat gak jeling2 sale...tapi takat ujung2 mata jer...coz duit yang ade pon cukup2 make je...tunggulah aku ade duit sampai tak abis nak make....barulah aku bukak mata luas-seluasnya...haha...tapi tulah nampaknya ari ni tak berhasil pencarian ku...pasal baju raya tu...nanti2 lah dulu...sape tau bulan posa nanti mesti lagi banyak sales....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...