Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

sekarang ni anak jate aku(Darwish)sedang lena diulit mimpi ngan his daddy...while Danish dok asyik tengok tv kat atas...so memandangkan aku takde keje...gatal plak tangan ni nak menulis citer....actually ari ni kita orang lunch terawal ler sangat...aku mulanya tak perasaan...cuma rasa pelik bila my ayang tanya dah nak makan ke...aku yang tak tengok jam...terus senduk nasik and suruh ketiga2 hero kesayangan aku makan...menu ari ni asam pedas ikan merah ngan ayam goreng je...dan macam biasa lauk ke nasik ke takde yang membazir...bila semua dah siap makan...barulah aku tertengok jam..lor..baru kul 12.30...patut ler my ayang tanya tadi...aku bukan ape...coz pagi tadi my ayang tak breakfast....just minum air kopi +biskut....lain ler aku ngan kekanak ribena tu pagi tadi dah bedal nasik hujan panas + gulai ayam(bak kata Danish nasik warna warni)....tu yang aku masuk dapur awal tu...lagi pon aku tak leh dok bersilat lelama kat dapur....paling lama pon sejam untuk masak nasik ngan lauk...tapi ok gak tu...buleh aku goyang kaki lelama sikit...dok melangok depan laptop...sambil2 cari idea untuk dinner and dapat gak tilik baju yang dijual kat internet...haha...


1 comments:

rajin kaklong masak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...