Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

sejak bulan lepas...Danish dah minum susu semula...tapi tidak ler serancak dulu....coz sekarang aku bagi dia minum dalam gelas bukannya botol...waktu memula ari tu...bukan main susah nak abiskan w/pon 2oz...tapi lepas sebulan....aku tengok dia buleh minum tanpa macam2 alasan....tapi mesti guna straw...mungkin bau susu tu buat dia nak muntah...ni spesis mummy yang tak leh minum susu...dan ari ni boleh abiskan 4oz...oklah tu...loni dah jadi satu kemestian seblom tido...wajib minum susu...kalo tak aku tak bagi dia naik kat atas....kena dok dapur sensorang...dan Darwish pon sibuk nak try susu yang abang dia minum...walhal dia pon minum susu gak...memang si kecik ni suka sangat ler menery ape benda pon...dan sekarang berat Danish pon dah makin bertambah sikit...kalo dulu seblom berenti susu...berat dia mencecah 22kg++...sekarang tak sampai pon 20kg....memang terserlah badan dia kurus...so buat masa ni misi aku nak menaikkan balik berat Danish...nak kata dia tak makan...cuma kekadang jelah dia buat peel....tapi kalo waktu lunch...bila aku masak...dia makan je...Darwish tak payah risau...coz berat dia still lagi ditahap memuaskan...w/pon ade penurunan....harap2nya kedua2 anak jate aku ni kembali gemokkss...dan bila aku tengok gambo2 lama Danish &Darwish....rindu nak tengok wajah2 yang tembam...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...