Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari ni ari sabtu....so aku pon ape lagi cutilah dari memasak...dah bosan rasanya asyik makan air tanagan sendiri....then my ayang ajak kuar pegi try nasik kandar kat p.j...nama kedai tu Zainul nasik kandar....aku ni bukan suka mane nasik kandar or masakan mamak...tapi bila try nasik kandar kat situ...ade kelainan dari segi kari dia....buleh diterima oleh tekak aku ni...lepas tu niat nk singgah mid valley...tapi disebabkan beratur panjang nak masuk parking...terus ubah haluan...ingat nk pegi sogo...tapi tengok jam dah kul 1 lebih...samapi separuh jalan...tetiba aku terlintas nak pegi mines...tapi tak jadi...coz my ayang xnk patah balik...so singgah ler jap kat metro point kajang...kat sinilah aku jatuh ati...hehe...jgn silap paham...aku jatuh ati tengok baju kat euro moda...alahai sgt ler gorgeous...siap try bagai...tapi rege dia cantik bangat....tu yang tak sampai ati nak beli....pastu ingat nak balik...Danish planak pegi jenjalan kat alamanda....nak tak nak ikut jelah kehendak anak bertuah ni...then my ayang tanya Danish kot2 ade yang dia nak beli....dia jawab nk g jenjalan je....masuk cuci mata kat parkson...lagi skali ati ku terpaut...kali ni ngan handbag plak...memang kalo tak kuat iman...mau je aku angkut....nasib baik sempat mengucap...seblom balik singgah jap beli roti boy...kesukaan anak2 jate aku & my ayang....aku just makan ala kadar je....balik umah coz semua kepenatan....tapi dalam kul 5.30...kita orang kuar lagi...kali ni hala tuju ke kampung baru....saje nak try makanan western kat H.R Steakhouse...agak famous gak ler kedai ni...ramai yang suggest...makanan best gak ler....harga pon tak ler mahal mane...just RM32.50...tapi yang aku tak puas ati....keadaan dalam kedai dia sgt ler malap....harapkan lampu warna kuning je...pastu kedai tu macam kekurangan pekerja je....nasib baik aku datang awal...kalo lambat x tau camne...mesti kena tunggu lama...




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...