Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

inilah gelas yang jadi koleksi aku...

sekarang ni kan musim coca cola can glass....alah yang mcdonald punya tu...so aku pon tingin gak ler nak buat koleksi...bukan ape....saje je nak penuhkan cabinet dapur....sejak promosi tu start 28/4...and bakal berakhir 2/6....tapi sayang seribu kali sayang...aku baru ade 2 colour...memang seblom gigih aku nak kumpul 6 kesemuanya...tapi disebabkan anak jate Danish...nak kan mainan yang happy meals...tu yang aku terpaksa mengalah...yelah kalo beli satu je happy meals...mane mungkin...mau berebut 2 beradik tu...dah tu plak kalo aku tambah 1 set lagi....semata2 nak gelas tu...jawabnya tauke beras pon tinggal sarung guni je...mau tak pokai gelas tu kan berlainan warna setiap minggu...sebab tulah aku buat2 tak nampak je gelas tu...w/pon terbayang di mata...lagi pon ok ape aku buat koleksi gelas ni...selain dapat gelas...perut pon kenyang....cuba bayangkan kalo aku buat koleksi habib jewel punya white gold...baru berakal...




ini plak koleksi time FIFA dulu...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...