Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

semalam sesuatu telah berlaku pada barang kesayangan aku...lipstick & lipgloss...memang aku marah and geram...tapi ape boleh buat...nasib baik anak sendiri....kalo anak orang ke anak angkat ke...mau aku tibai sesungguh ati...alkisah dia camni....semalam lepas je dinner dan keje yang sewaktu dengannya...aku cam biasa ajak hero2 kesayangan ni naik kat atas...yelah time untuk aku rehatkan badan...sesampai je kat atas...biasalah aku slalu jd orang yang terakhir naik...aku ternampak macam Darwish pegang tutup lipstick...pegi dekat memang sah lipstick aku...terus masuk bilik...tengok2 handbag aku terbaring kat atas lantai...ngan segala isi perut dia kuar...dan nampak plak lipgloss aku...dah kering jadinya...cermin meja solek aku pon abis dilukisnya ngan lipstick....handbag aku pon turut terkena tempiasnya...adoiii...aku geram sesangat ngan budak bertuah ni...memang suka buat darah aku naik...sempat gak kena tamparan wanita aku...yang buat aku sedih tu...lipstick & lipgloss tu jenama Shiseido...kalo murah xpe gak....ni untuk 2benda tu je dah RM160...rasa nak pengsan pon ade...dah ler benda tu present dari my ayang...mahu aku tak ngamuk...aku punya ler jimat..pakai pon waktu tertentu je...seblom ni tak pernah plak budak berdua tu menyelongkar handbag aku...entah ape angin diaorang semalam...tapi petang tu aku ade nampak baju Danish ngan Darwish...ade kesan2 warna pink...tak terlintas plak aku nak tanya...ingat dia main pensil warna....rupa2nya..lipstick & lipgloss yang jadi mangsa...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...