Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....



setelah setahun lebih aku menggunakan produk Garnier...ari ni aku dengan nekadnya bertukar ke produk Nano White....tu tak bermakna produk lama tu tak elok...cuma aku rasa ianya tak berkesan untuk muka aku ni...alah lagi pon aku beli trial pek...dan malam ni aku start try guna...harap2 ade ler berlaku perubahan...aku pakai produk tu bukan nak putih kan lagi kulit yang tak berapa putih ni...tapi untuk bagi ilangkan jeragat yang ade kat tulang pipi...w/pon tak ler ketara sangat...tapi kalo dibiarkan akan jadi teruk...so terpaksa ler aku amik langkah berjaga2...maklum ler bila dah memasuki fasa 30an ni...kena slalu2 ler tilik muka kat cermin...haha...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...