Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

seseungguhnya aku rasa syukur sangat...coz anak2 aku bukannya demam denggi...alhamdulillah...yelah seblom ni aku ade citer yang Danish & Darwish demam....berhari2 lamanya...dan petang semalam tetiba badan Danish & Darwish panas semula...padahal seblom tu ok jer...niat nak g pasar malam tapi tak jadi...terus g klinik panel...tapi doc plak xde...time tu dah nak maghrib...so aku pon ajak my ayang g Kajang Plaza Medical Centre(kpmc)....mujur gak time tu ade sorang patient seblom aku...bila masuk jumpa doc..check suhu Danish 38.7...adoii...pastu bercerita ngan doc yang anak aku dah banyak ari demam...mulanya doc just nak tukar ubat antibiotik je...tapi aku nak jugak check darah...untuk make sure yang Danish betul2 bebas denggi...lepas tu check Darwish...while tunggu my ayang bawak Danish g amik darah...suhu Darwish pon tinggi gak 38.3....so doc masukkan ubat kat punggung...Danish pon sama...ketika doc tunggu result darah kuar...sakit pala aku pikir pasal anak2 ni...sambil berdoa serta berharap xde benda2 buruk yang berlaku...bila masuk balik jumpa doc...berdebar2 je aku...dan saat doc cakap yang anak aku bukan demam denggi tapi demam sebab virus...syukur tak terkata aku....lagi pon kesian aku tengok Danish...menurut my ayang susah nak cari urat dia...coz kurus sangat...xde lemak langsung....sampai 2kali kena cucuk...dah tu susut sikit berat dia...yang tak berapa nak berat tu..semalam waktu doc ade timbang 2beradik tu...berat terkini Danish-17.8 & Darwish-12.5...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...