Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

macam biasa gambo ehsan en.google..

semalam aku & my ayang g midvalley...saje jenjalan sambil tunaikan janji ngan Danish...actually dah lama janji ngan dia nak bawak dia g midvalley..tapi slalunya tak menjadi...tau jelah kalo nak g situ...kena g pepagi...maksud aku kalo tengahari of coz ler jem..pastu nak tunggu parking plak berjam lamanya...tu yang malas...so tertunai ler hasrat nak g midvalley...kita orang sampai kul 10.30...oklah parking pon boleh pilih...start menjelajah midvalley...sesungguhnya banyak gilos sales....nak menangis rasanya tengok sales sane sini....mujur gak ler akal yang berkata2...tu yang tak beli pape...kalo hati yang berkata gamaknya...mesti ade gak yang aku sambar...maka terdetik ler ayat penyedap ati sediri..."takpelah tunggu tok laki aku kaya...baru aku mai shopping d midvalley lagi"....hehe...jalan punya jalan...akhirnya Danish cakap dia penat...so my ayang pon ajak ler g Popeyes...dekat nga jusco...katanya nak suruh aku try...maklum ler aku ni jakun sikit...bukan sikit rasanya tapi banyak benda yang aku tak tau...yelah ni first time aku makan popeyes ni...seblom dok dengar je my ayang citer...ala macam KFC...tapi ayam dia lagi kering...macam kfc berminyak...pastu aku try mashed potato....lain ler dari kfc tu...best gak...Danish siap makan 2ketul lagi...lagi pon semalam dia ade promosi...my ayang beli 3ketul ayam...dapat 1free...ok gak ler...rege dia pon tak ler mahal...standart orang biasa makan...kalo orang luar biasa makan...lu pikir ler sediri...dah abis makan terus balik...kaki dah tak larat nak melangkah...tambah plak perut dah mendidih lapar...makan ayam tadi pon sipi2 je....tambah2 Darwish buat peel...senang citer balik makan nasik kat umah gak ler kenyang...aku masak ikan siakap bakar...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...