Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ni perbualan antara aku dan Danish...ketika aku sedang dok baca blog yang slalu aku follow...yang entry nya mengenai percutian....tetiba je Danish bersuara...
Danish:kita nak g tempat tu ke mummy?
aku:eehh tak lah...mummy just baca je..tengok2...
Danish:mahal ke tempat tu...
aku:mestilah mahal...kena tunggu daddy betul2 kaya..baru ler kita buleh g situ...
diam seketika...
Danish:bila daddy nak jadi kaya?...lama lagi ke...
aku:insya allah..akan tiba ler masanya nanti...sekarang ni Danish kena doa banyak2...biar daddy cepat kaya and banyak duit...nanti buleh ler kita g percutian...
Danish:asyik kena doa je...
aku:yelah..ngan doa ler semua yang kita nak akan termakbul....
Danish:makbul tu ape?..
aku:makbul maknanya kita akan dapat...cuma lambat atau cepat je..
Danish:penat ler nak tunggu...
aduhaiii anak bertuah ni...aku tak tau nak cakap camne...susah kalo bercakap ngan budak cerdik pandai ni...jawapan mesti kena bijak...
aku:xpelah ...kita sama2 tunggu yek...kan daddy dah keje kuat tu...nanti dapat ler duit banyak tu....
terus Danish berlalu naik atas...harap2 Danish faham ngan kata2 aku tadi...insya allah...akan ade rezeki untuk kami sekeluarga jadi kaya ...amin...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...