Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

tadi Danish pegi sekolah kejap je...sebab kul 9 teacher dia tepon aku...cakap mata Danish merah...so dia suruh aku datang amik...suruh rehat kat umah..coz esok Danish ade full reheseal untuk 2011 graduation cum concert...yang real event tu next week...pastu ari jumaat ade plak trip ke kilang Yakult @ Seremban....tapi memang seblom pegi sekolah tadi pon mata dia dah merah...asalnya dia dok tenyeh2 lepas bangun tido...so aku ingat oklah lepas aku letak eye more je...waktu aku amik tadi nampak macam bengkak sikit ler mata dia...tapi tak ler merah mane...cuma teacher dia risau kot2 nanti effect kat students lain...lagi pon Danish cakap masa dalam van tadi...dia rasa mata gatal sangat...sekarang ni aku tengok mata dia dah ok...dah tak rasa gatal lagi...mungkin gak sebab ubat yang aku bagi tu...macam eye more gak tapi jenama dia lain sikit....pastu result exam dia ari tu dah kuar...oklah..markah dia pon lebih kurang camtu exam first semester...cuma tak tau camne keseluruhan...kena tunggu Parent Days...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...