Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

weekends yang lepas adelah ari yang paling memenatkan...slalunya tak ler penat sangat...mane taknya ari sabtu tu aku pegi umah anak sedara kat Shah Alam...kebetulan abah dia yakni abang ipar aku yang first datang untuk daftar anak sedara aku kat KLIUC..sambung degree...dan kebetulan plak anak sedara aku yang dok shah alam tu menunggu masa untuk bersalin....so g jelah untuk bertemu mata....lepas balik dari sane...sampai umah pon dah kul 7...terus siap2 nak pegi airport plak...nak amik my SIL balik dari Mekah...penerbangan pertama...ni gambo waktu tunggu my SIL kuar...tp memang lama gak ler menanti...sampai Danish & Darwish naik bosan..mane taknya aku sampai airport kul 9...kapal terbang landed kul 9.25...kul 10.30 barulah my SIL kuar...

ni plak gambo yang aku amik dr fb my ayang...



dah abis bergambo..terus gerak balik umah...mulanya ingat tak nak singgah umah my SIL...sebab 2beradik ni dah lena...tapi my ayang cakap semua orang singgah...so dalam keadaan"keterpaksaan"...singgah jugak ler....kul 12.30 terus balik umah...w/pon terasa lapar...tapi disebabkan badan aku dah penat sangat...tido jelah lebih baik...hehe...


ari ahad plak tadika strawberry ade majlis graduation cum concert 2011...so xde ler plan merayap ke mane2...sebab majlis tu kul 3...tapi student's reporting time kul 2...lepas zuhur...terus kuar dari umah...coz nak mencari tempat tu lagi...even ade peta pon...takut tak jumpa...rupa2nya dekat je...haha...ni gambo Danish yang kena perform...dia ngan kawan2 dia kena menari Indian Dance....


my ayang ade record time Danish menari...tapi tulah x berapa clear sangat...dah ler tempat duduk tu jauh ngan stage...pastu plak guna camera yang biasa...so tak dapat ler nak share video tu...ni gambo lepas abis tarian tu..

seblom konsert bermula...sempat gak ler amik gambo...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...