Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....


 gambar ehsan en.google..

semalam aku & my ayang try satay willy kat food court sungai ramal kajang....actually jiran aku (k.ita)..yang bagi tau pasal satay willy ni..katanya sedap...so semalam bila dah tak terpikir nak makan ape untuk dinner...my ayang ajak ler g try...waktu aku sampai...ujan baru je berenti...so jalan dari area parking ke tempat food court tu agak becak ler...pastu plak tempat makan tu kan jenis open air gitu...nak pilih tempat tu pon agak susah sikit ler...coz banyak kerusi meja basah...tiada yang tolong lapkan...pandai2 sendiri ler...tapi meja kitaorang betul2 depan gerai...senang sikit...tapi kat sini ade banyak ler gerai2 makanan yang nampak macam sedap...tapi tak tau ler rasanya...semlam aku cuma makan satay +char kueh teow...pada aku satay dia memang sedap termasuk ler ngan kuah dia...kalo nak bandingkan ngan satay yang glamor tu...rasanya jauh lebih sedap satay willy....rege satay tak kira ler daging ke ayam ke sama..secucuk satay 70sen...lagi pon satay daging dia lembut...memang berbaloi ler kalo makan...tak rugi mencuba...char kueh teow pon ok lah...itu jelah yang sempat kami try...nanti lain kali buleh g lagi...tapi kena tunggu musim panas...senang nak berjalan lenggang kangkung....tapi kalo nak makan kat sini kena bawak tisu sendiri okey...rasanya tak disediakan tisu....contoh macam aku semalam...bila anak2 jate aku makan..sah2 ler comot...pastu cicah satay tu pastinya menitik2....so moral value untuk aku ler...kalo nak g makan rajin2 ler bawak handbag...susah woo kalo xde tisu....dan kalo sesape yang tak tau tempat ni...sila ler google yek...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...