Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

aku baru je balik dari klinik gigi...kali ni bukan g check gigi Danish...tapi Darwish...kisahnya camni...semalam lepas balik makan kat tesco...macam biasa ler...kami anak beranak bergolek2 kat toto...dan seperti biasa gak...anak2 jate aku ni tak reti nak dok diam...memulanya ok je...dok main sesama dia...tapi tetiba Darwish ni dapat idea...nak jadi stunt man...buleh dia panjat badan daddy yang dok baring mengiring...sekali dua ok lagi...bila aku marah and cakap stop...daddy nak sleep...dia kuar g tengok tv jap...pastu masuk balik...dan memang tak larat nak membebel doh aku ni...last2 aku biarkan aje..tapi tak sangka plak nak jadi  teruk...bila Darwish buat aksi stunt man tu...entah camne..bila dia tersungkur kat toto tu gigi patah...memang seriau gak ler aku ni...dah ler dia menangis sekuat ati...mungkin sakit sangat kot...mati kutu aku dibuatnya...pujuk punya pujuk...akhirnya terido dalam tangisan....nak tengok mulut dia tak bagi...sakit katanya..tapi tulah bila tengah malam..menagis2 dia ...tunjuk gigi yang sakit..dah tu susu pon x nak minum...sian aku tengok...sampai ke pagi dia dok merengek...mujur gak aku dah sihat sepenuhnya...seblom tu aku demam...tu yang pagi tadi try call klinik yang slalu aku bawak Danish..tapi penuh ler plak...mujur gak ade satu lg klinik...tapi kira jauh gak ler dari umah...dekat tesco...kira first time aku g klinik ni...agak exclusive gak ler...mungkin sebab tu ade kosong....yelah jumpa doc + ubat pon dah cecah rm50...kalo klinik dekat umah tu...lebih kurang 20 hengget je dia charge...dan menurut kata doc...Darwish rasa sakit mungkin sebab gg dia yang patah tu tertolak gusi...tu yang buat dia tak selesa nak hisap botol...tapi tadi before g klinik nampak macam dah ok sikit ler...dah nak minum susu...makan even tak macam biasa...so doc just bagi ubat untuk tahan sakit ,antibiotik ngan ubat sapu kat gusi...harap2 nya lepas ni dia ok ler untuk selamanya...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...