Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

dah tak sabar rasanya nak balik kampung ni...last balik pon waktu raya posa ritu...dan kebetulan plak raya cino ni anak sedara ku kawin...so memang wajib ler aku balik kampung...lagi pon aku ni bukan yang jenis tiap kali ade cuti panjang....mesti balik kampung...cuma bila ade kepentingan barulah nampak batang hidung ku kat kelate....kalo tak jangan harap ler...lagi pon semua sedia maklum yang gaji aku lebih mahal dari my ayang(full time housewife)...tu yang tak leh nak balik kampung sesuka ati....lagi pon kalo balik mesti banyak yang dibelanjakan....so harus berjimat cermat....tapi satu je yang bestnya bila dok kampung buleh makan segala makanan yang best2....especially masakan mama aku...kalo nak berjalan rasanya tak ler berapa syok...yelah kota bharu bukan besar mane pon...tak sampai satu ari dah abis pusing bandar...pi mai pi mai tang tu gak....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...