Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

seblom start study...posing dulu...

based on gambo ni...nilah telatah my little heroes....di kala si abang dok sibuk buat revision...si adik turut serta menyibuk...mesti nak pen & buku gak...kekadang tu bila tengok si abang syok menulis...terus dia nak tulis kat buku yang sama...kalo tak bagi dan2 tu gak dia menangis...adoiii...geram tul aku ngan peel Darwish ni...memang mencabar kewarasan minda aku...tapi tulah kan dah nama pon budak....nak tak nak kena gak bersabar....time nilah aku rasa cukup ler ade 2anak je...tapi nak wak camne..aku dah janji ngan my ayang...quota yang perlu dipenuhi adelah 4orang anak...hehe...

1 comments:

nmpk danish matured sgt as a brother..
sweet lak darwish ngacau abgnya:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...