Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

skrg Danish dah tak minum susu....gara2 nk ke sekolah Danish sanggup tinggalkan susu...bagus betul ank jate aku...ni semua kerana ugutan daddy...yang beri kata dua pada Danish...pilih salah satu...nak minum susu or nak pegi sekolah...memulanya aku ingat Danish tak ambik pusing ngan ugutan daddy ari tu...tapi bila seblah malam pon dia still tak mintak aku buatkan susu...mulanya aku ingat nak tanya je Danish nak minum ke susu....tapi ngan aku2 skali kena warning ngan daddy...haha..aku bukannya ape...kesian ler plak...maklum jelah aku ni mudah lembut ati sikit...akhirnya Danish dah biasa tanpa susu...tanpa aku bersusah payah menghentikannya...tapi setelah hampir sebulan tak minum susu...memang terserlah kurusnya anak jate aku ni..dah ler dia tinggi...sebab tu sekarang ni aku ikut je rentak anak jate aku ni...masak atau beli je ape yang Danish teringin nak makan...asalkan dia makan sudah...lagi pon tekak Danish ni macam tekak mummy...kalo rasa tak sedap tu tak yah ler pujuk rayu suruh makan....buang karen je...hehe...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...