Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

sejak back to school ni...aku agak sibuk sikit...maklum ler pepagi lagi dah kena bangun...mula uruskan my ayang nak pegi ofis...lepas tu plak uruskan my 1st little hero nak ke tadika...dah ler terpaksa ambik & ngantar...penat weii...bila aku suruh naik van sekolah tak nak plak dia...kan dah bertambah keje mummy...balik dari antar Danish...terus buat keje umah...sambil layan si kecik...kelentang keluntung tup tup dah kul 12.30...balik je dari sekolah...mummy layan si abang makan sambil borak2 pasal ape yang dia belajar kat tadika...abis seisi bercerita...time untuk do homework...setiap ari ade je homework yang teacher dia bagi...mulanya banyak gak soklan yang dia tanya...nape kena buat homework ler...penat nak layan soklan cepumas dia...kekadang naik angin gak mummy ngan ragam Danish ni...mujur ler ari2 seterusnya...Danish dah pon ok...masuk je keta mesti dia bagi tau yang dia ade homework....lepas siapkan keje sekolah...aku bagi dia rehat jap..then sambung balik buat revision sikit...alhamdulillah seminggu bersekolah...Danish dah boleh faham tugas dia...so mummy tak payah dok bising2 nak suruh dia buat homework...dan sekarang masa untuk mummy brFB..untuk update blog...agak berkurangan...so faham2 jelah...terpaksa berkorban demi masa depan my kids..coz aku target end of d year Danish buleh membaca dan menulis ngan lancar...harap2 ianya termakbul...amin...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...