Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari nikan cuti thaipusam...dan kebetulan plak aku teringin nak makan nasi belauk(makanan pior ore kelate)....tapi jangan salah sangka plak...teringin ku xde maknanya...hehe...bukan kat area umah xde yang jual...kebetulan area umah aku ni ramai ore kelate...tapi entah x berapa best...tak diterima oleh tekak ku yang sedia maklum agak cerewet bab makan...lagi pon ade my ayang's friend yang suggest...Restoran Belauk kat seksyen 7 bangi....macam2 makanan kelate ade...nasi kerabu..nasi dagang..nasi belauk..laksam..pendek kata order jelah ape yang rasa nak makan...so pagi ni kita orang pon terjah ler...sampai lam kul 8 lebih camtu..tengok orang kat lam kedai...masya allah ramainya...tapi still lagi ade tempat kosong...layan diri beb...kami berdua ambik nasi belauk gulai ikan +puyuh goreng...and air teh o ais +teh o ais limau +air kosong...semuanya RM 13.20....regenya agak murah...makanan dia sedap gak ler...so boleh ler try pade sesape yang berminat...sori okey xde gambo...tak de mood nak ambik gambo...coz Darwish meragam sikit pagi ni...selesai makan...my ayang tanya nak singgah ke tesco x...aku iyakan aje...coz ade barang yang nak dbeli....abis shopping kat tesco...aku ajak my ayang pegi jusco plak...sebabnya aku nak beli sandal untuk aku...yang selalu aku pakai dah hampir2 rosak...belikan untuk Darwish jugak...Danish tak nak pon...dia kata macam sama ngan yang dah ade...oklah tu...then terus bayar....kuar dari jusco...my ayang nak survey tayar untuk our second car...adelah satu kedai yang dia aim..katanya murah sikit...tau2 jelah tayar 4biji ade ler dalam RM2000...nak tak nak terpaksa gak tukar....nasib baik 4tahun skali...so tunggu petang sikit baru nak pegi tukar...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...