Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....


ari ni Danish dah terima report card untuk january...komen dari teacher agak memberangsangkan...dan Danish sendiri ade peningkatan...dari segi penulisan...cuma bab membaca tu masih kena usaha lebih kuat lagi...tapi pada aku and my ayang...ianya amat boleh diterima akal...maklumlah sekolah baru je sebulan...so masih terlalu awal untuk dinilai....bak kata my ayang bagi ler peluang sebulan dua...hehe...dan setiap kali aku ambik Danish dari sekolah...mesti aku akan bertanya pada class teacher dia...yelah senang untuk aku monitar dia kat umah...tapi aku memang puji ler Danish ni(puji anak sediri)...kalo bab homework....cepat je dia nak siapkan...cuma kalo nak suruh buat kat buku yang aku beli...tu bikin darah aku naik...banyak tul alasan dia....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...