Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

pagi tadi waktu aku antar Danish ke school...dia dah tak melalak macam semalam...cuma mata je merah...sampai je depan sekolah teacher dia datang and bawak Danish masuk dalam...mulanya dia tak nak terus pegang kaki mummy...tapi a few minutes datang plak teacher yang lain...pimpin tangan Danish...and bawak masuk...aku pon start enjin keta terus blah...malas nak tunggu lelama...kang ade plak drama sebabak...tapi dalam ati risau gak...kot2 ler dia menangis tak hingat dunia ke....tapi waktu aku ambik dia lepas abis sekolah...teacher Aini(class teacher) cakap yang dia nampak Danish dah makin ok...pandai bawak diri..mendengar kata berbanding masa ari pertama sekolah...lega sikit ati aku...yelah aku as his mummy faham sangat ngan perangai Danish ni...dan setiap kali aku jemput dia balik sekolah...sambil drive aku mesti tanya ape yang Danish belajar kat school... dan macam2 citer akan kuar dari mulut dia...hopefully Danish akan cepat belajar dan jadi pelajar yang terbaik....


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...