Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ini citer sewaktu d kampung....aku balik K.B ari rabu pagi...kebetulan my SIL tumpang....sampai umah mama aku kul 12....tapi seblom tu singgah kampung my ayang jap...lepak2 sambil borak2...then barulah balik umah mama....makan tengahari lepas tu berehat...alangkah nikmatnya hidup ni...esoknya(ari khamis) lepas je breakfast...terus balik kampung my ayang...even majlis akad nikah ni seblah malam...tapi sesi masak memasak harus aku turut serta...kalo tak nanti akan ade suara2 sumbang berkicauan...hehe...hampir maghrib barulah aku balik umah mama jap untuk bersiap2...dekat2 is'yak...barulah bertolak semula ke kampung my ayang...mulanya ingat nak singgah kat masjid...coz akad nikah tu di masjid...tapi disebabkan Danish dah pon lena...terus aje ke umah my SIL...lepas makan2 sambil tolong kemas sikit2...barulah pulang ke umah mama...tu pon dah kul 12 lebih...ari jumaat plak...seawal pagi aku dah pon berada d kampung my ayang...tolong ape yang patut dulu...seblom tukar uniform...tema kali ni warna coklat...



aku & my family...

ari sabtu plak majlis sambut menantu...bertema pink and purple...lepas makan2 dan bergambo...terus balik umah mama...coz esok dah nak balik k.l...balik kali ni tak sempat nak singgah Pasar Siti Khadijah...untuk memborong...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...