Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

masa kat kampung ari tu...takde ape aktiviti sangat pon...sekadar makan..tido..layan bebudak ni...nak kuar pon ujan  tak berenti...balik kampong kali ni aku dok umah adik aku yang no 2....kira umah dia sendiri....tapi sayang arwah mama tak sempat merasa umah baru adik aku ni.....dulu waktu umah ni dalam pembinaan....mama aku selalu tanya adik ipar aku...sempat ko dio dok umah baru....alih2 dia pergi dulu....kalo seblom ni balik umah mama aku....tapi kini umah tu dah tinggal kenangan...umah tu dah pon di jual...dan papa tinggal sekali ngan adik aku....ajak duduk ngan aku kat kay ell ni...dia tak nak...katanya susah nak jenguk kubur mama...

papa bersama cucu2...


 ni Dhafir ngan Zara...anak no 2 adik aku...diorang ni sebaya...
satu2 nya cucu perempuan papa & mama...




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...